BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
hello hello ~ Dtg ke blog nieyh ngan heppy Oke ! Lau ta boleh la bla ~ No COPPYCAT ey ! Tamoo ta sukehh . . lau dAa dtang pndai la follow n like Oke ! Semua isi kndungan at dlam blog nieyh sume dri sumber idea aku ! n post2 yg aku post at blog nie sume psal perasaan aku dan emosi aku ! So kalau terse lantak korg la ! Oke! Assalamualaikum ~

Thursday, 20 October 2011

care2 mnjwb tlefown dngan betol ~ errrr

"Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah...dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapanyang betul. Jadi disini kite akan cube untuk mengajar anda cara2 yang betul demi menjage keamanan negara. (haha, cm bongok saja)


1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?.Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?.Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?.Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape
tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323 ?.Jawapan: maap cik,nombor tak boleh
disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?.Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?.Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?.Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu
memberikanperkhidmatannye... time kacih

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: hallooJawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betul letu12.

12. Soalan: assalammualaikum...Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab).

Harap anda mengambil tindakan yang sewajarnya. terima kaseh.
:))

0 comments: